" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Falta intermodalitat a Salou.
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Aprofitar les bones connexions viàries.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Existeix una demonització dels VMP.
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Regular l’assetjament viari.