" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Falta intermodalitat a Salou.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Existeix una demonització dels VMP.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...