Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Participació ciutadana per a l'elaboració del Reglament de la Llei de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris

Aquesta iniciativa pretén reduir les pèrdues i el malbaratament alimentaris

Fase 2 de 2
Fase de retorn 20/07/2023 - 20/08/2023
Fases del procés

48 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Origen
Referent a la Secció II / Article 6, considerem que cal tenir en compte que quan una entitat de...
es valora que es defineixin millor els recursos a dedicar per part de les aapp, es proposa es...
Al artículo 15. el legislador autonómico carece de competencia para definir esas prácticas, por...
Art. 7: e)  productos destinados a alimentación animal. No queda claro si este punto se refiere...
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
artículo 7. Conforme a lo indicado respecto al contenido mínimo exigido del Plan de prevención de...
Art. 6: resulta imprescindible que la jerarquía de prioridades se aplique de manera flexible y en...
artículo 6. Se indica en este artículo que todas las empresas alimentarias, entidades de...
Art. 4.4: La diferencia en las opciones de gestión genera una inseguridad jurídica en las...
Art. 4.4: mientras que el artículo 11.b) de la Ley 3/2020 de Cataluña, indica en esta opción de...
4.3:Se prevé la posibilidad de que las empresas puedan hacer un plan de prevención individual o...
Al artículo 4.1. Dado que, a nivel nacional también se está tramitando una ley de prevención de...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Encara que la llei 3/2020 no inclou mesures dins l’àmbit de la seguretat alimentària per un tema...
En referència a les Pràctiques comercials deslleials i altres pràctiques que fomenten o indueixen...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Encara que la Llei 3/2020 defineix aliment o producte alimentari, residu, residu alimentari i...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Considerem que s’hauria de valorar a l’hora de poder modificar aquesta jerarquia,a més dels...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
La informació aportada pels agents de la cadena alimentaria a les administracions no s’hauria de...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
L’àmbit d’aplicació s'hauria de delimitar, no queda clar si afecta només a la fabricació, si...
A nivell de restauració col·lectiva seria convenient ajudar per crear cercles amb el menjar que...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Necessari detallar el concepte de microempresa a l’article 4.2 .Article 4.2. En virtut de...
L'article 5 hauria d’incorporar que les empreses que s’acullin a plans col·lectius han d’incloure...
L’article 8 i 14 haurien d’incorporar que la informació será agregada. Article 8. (...) La...
Considerem que l'article 6.4 hauria de tenir en compte que la jerarquia es pugui alterar, també,...
Als efectes de l’article 2 convindria concretar l’àmbit d’aplicació, ja que hi ha supòsits en què...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Es suggereix modificar el redactat de l’Art.14.5: Les persones consumidores tenen dret a l'accés...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Es suggereix modificar el redactat de l’ Art. 14.4: Les dades agregades per sector o baula de la...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Es suggereix modificar el redactat de l’Art. 14.3: El SIPRMA publicarà la informació disponible...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Es suggereix el següent redactat a l'Art.6.5 : “Han d’estar contemplades, de forma genèrica però...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Des de Pimec, en base a l'article 11 lletra e, es proposa també incloure aquelles entitats...
La redacció dels representants de l'article 11 e, genera confusió en quins en són els membres, ja...
Mentre el sector no faci una nova proposta, els membres del Consell Català de l’Alimentació en...
modificació article 11: lletra e):"Deu vocals en representació del sector, a proposta dels...
Que les obligacions derivades dels articles 4, 5 i 7 de Decret, siguin exigibles en un termini de...
Considerem que la prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentari ha de ser una acció...
En l'article 9.a) dins l'apartat proposem el següent redactat que clarifica aquest punt, ja que...
No és comprensible, i donar lloc a interpretacions especulatives, que hi hagi fins a tres...
Les entitats socials reben els productes alimentaris que no es poden comercialitzar per...
Quan el fet es produeix sense haver introduït el producte al circuit comercial, les explotacions...
Les empreses, per mera subsistència i viabilitat, han de tenir el dret a decidir empresarialment...
Si el sector primari no aconsegueix comercialitzar el seu producte, és a causa de situacions...
Quan una producció no s’aconsegueix comercialitzar, no té una causa en el maneig o forma de...
La gran majoria d'aliments d'origen vegetal que no son aptes per consum humà, es poden aprofitar...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes