Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

331 El bon tracte
218 Definició de servei públic col·lectiva
157 Mecanismes de seguiment i control
180 Revisió col·legiada i participativa
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
213 Innovació
223 Mecanismes de control del compliment
154 Mecanismes de seguiment i control
175 Revisió col·legiada i participativa
133 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
176 Revisió col·legiada i participativa
Actuació orientada des de la clau dels valors
305 Concret
242 Mecanismes de control del compliment
Per un Sant Joan respectuós
201 Punt de partida per un desenvolupament posterior
235 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
231 Cultura ètica
123 Debat sobre la imparcialitat
124 Responsabilitat envers el bé comú
318 Formació, informació i difusió
Responsabilitat envers el bé comú
108 Útil
Text sintètic
Aportacions de La Unió Catalana d'Hospitals
327 Mecanismes de control del compliment
150 Obligatorietat o adhesió
136 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Els valors des de l'infància
114 Col·legiat
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
121 Contextualitzat
140 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
249 Revisió col·legiada i participativa
171 La valoració i motivació de les servidores públiques
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
149 Obligatorietat o adhesió
321 Mecanismes de seguiment i avaluació
173 Dinàmic, modificable i revisable
Codi de valors i principis orientadors, no codi de conducta
204 Inspirador
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
110 Útil
227 Formació, informació i difusió
Respecte i foment de l’entorn sociocultural
Incloure al glossari
164 Formació, informació i difusió
210 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Fent el Codi més inclusiu
117 Sintètic
125 Responsabilitat envers el bé comú
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
336 Revisió col·legiada i participativa
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
126 Responsabilitat envers el bé comú
241 Mecanismes de control del compliment
245 Mecanismes de control del compliment
334 Dinàmic, modificable i revisable
203 Innovador
319 Formació, informació i difusió
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
324 Mecanismes de seguiment i avaluació
128 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
120 Codi marc
335 Revisió col·legiada i participativa
Dinàmic, modificable i revisable
239 Mecanismes de control del compliment
301 Actuació orientada des de la clau dels valors
312 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
211 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
212 Innovació
333 Dinàmic, modificable i revisable
131 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Contingut col·legiat
Referent pels codis específics
330 El compliment del Codi Ètic com a clàusula social
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
141 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
303 Marc comú vàlid per a totes les administracions públiques i organitzacions que presten serveis públics
169 Formació, informació i difusió
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
323 Mecanismes de seguiment i avaluació
Codi marc
La persona, el primer valor
148 Obligatorietat o adhesió
172 L'estructura i funcionament de la organització
130 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
252 La confiança en les institucions i persones servidores públiques
101 Codi Ètic Comú
328 Mecanismes de control del compliment
127 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
219 Enfoc cap al servei públic
314 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
116 Sintètic
145 Òrgan de seguiment
142 Col·laboració i cooperació
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir