Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

Introducció perspectiva dades
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Aportacions de la Fundació Secretariado Gitano
Qui contribueix i qui no ?
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
Fent el Codi més inclusiu
La persona, el primer valor
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
Aportacions de La Unió Catalana d'Hospitals
3.1.2 Qualitat del tracte
Els valors des de l'infància
Proposta del document elaborat pel Comitè
Pujada del salari del 0.9 % als expresidents en mitg d'una pandemia mundial
Petards, sorolls, Sant Joan i coronavirus
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Codi de valors i principis orientadors, no codi de conducta
310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
150 Obligatorietat o adhesió
158 Mecanismes de seguiment i control
252 La confiança en les institucions i persones servidores públiques
Incloure al glossari
Col·laboració i cooperació
144 Participació en la creació
254 Confusió entre valors i competències
Punt de partida per un desenvolupament posterior
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
168 Formació, informació i difusió
217 Inclusió d'un glossari
218 Definició de servei públic col·lectiva
159 Mecanismes de seguiment i control
153 Mecanismes de seguiment i control
Afegir a la proposta del document elaborat pel Comitè
Per un Sant Joan respectuós
Codi marc
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
151 Mecanismes de seguiment i control
146 Òrgan de seguiment
Responsabilitat envers el bé comú
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Promoció de la innovació
142 Col·laboració i cooperació
101 Codi Ètic Comú
3.2.1 Lleialtat institucional, respecte al camp competencial i compromís democràtic
Responsabilitat envers el bé comú
Contingut col·legiat
219 Enfoc cap al servei públic
Respecte i foment de l’entorn sociocultural
102 Codi Ètic Comú
Codi Ètic Comú
Dinàmic, modificable i revisable
Actuació orientada des de la clau dels valors
Codi de valors i principis orientadors, no codi de conducta
Marc comú vàlid per a totes les administracions públiques i organitzacions que presten serveis públics
154 Mecanismes de seguiment i control
105 Punt de partida per un desenvolupament posterior
127 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Referent pels codis específics
La persona, el primer valor
119 Codi marc
242 Mecanismes de control del compliment
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
178 Revisió col·legiada i participativa
325 Mecanismes de control del compliment
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
333 Dinàmic, modificable i revisable
237 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
230 Formació, informació i difusió
308 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
226 Formació, informació i difusió
170 Formació, informació i difusió
121 Contextualitzat
116 Sintètic
240 Mecanismes de control del compliment
143 Participació en la creació
317 Adaptat i participat per a les diferents organitzacions prestadores de serveis públics
123 Debat sobre la imparcialitat
245 Mecanismes de control del compliment
203 Innovador
302 Col·legiat
216 Formació contínua
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
108 Útil
136 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
235 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
223 Formació, informació i difusió
239 Mecanismes de control del compliment
148 Obligatorietat o adhesió
173 Dinàmic, modificable i revisable
246 Mecanismes de control del compliment
328 Mecanismes de control del compliment
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
202 Innovador
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
124 Responsabilitat envers el bé comú
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
147 Obligatorietat o adhesió
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir