Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

103 Codi Ètic Comú
La persona, el primer valor
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
Qui contribueix i qui no ?
Fent el Codi més inclusiu
Dinàmic, modificable i revisable
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
Aportacions de la Fundació Secretariado Gitano
322 Mecanismes de seguiment i avaluació
135 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
136 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
108 Útil
116 Sintètic
333 Dinàmic, modificable i revisable
154 Mecanismes de seguiment i control
155 Mecanismes de seguiment i control
156 Mecanismes de seguiment i control
209 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
145 Òrgan de seguiment
146 Òrgan de seguiment
147 Obligatorietat o adhesió
148 Obligatorietat o adhesió
Contingut col·legiat
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
123 Debat sobre la imparcialitat
121 Contextualitzat
308 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
207 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
133 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
210 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
311 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
312 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
313 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
137 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
211 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
212 Innovació
141 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
316 Col·laboració i cooperació
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
142 Col·laboració i cooperació
216 Formació contínua
217 Inclusió d'un glossari
218 Definició de servei públic col·lectiva
219 Enfoc cap al servei públic
317 Adaptat i participat per a les diferents organitzacions prestadores de serveis públics
143 Participació en la creació
144 Participació en la creació
240 Mecanismes de control del compliment
170 Formació, informació i difusió
226 Formació, informació i difusió
230 Formació, informació i difusió
237 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
325 Mecanismes de control del compliment
178 Revisió col·legiada i participativa
242 Mecanismes de control del compliment
119 Codi marc
113 Col·legiat
114 Col·legiat
126 Responsabilitat envers el bé comú
330 El compliment del Codi Ètic com a clàusula social
248 Revisió col·legiada i participativa
307 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
149 Obligatorietat o adhesió
157 Mecanismes de seguiment i control
244 Mecanismes de control del compliment
228 Formació, informació i difusió
166 Formació, informació i difusió
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
Text sintètic
Codi marc
Punt de partida per un desenvolupament posterior
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
110 Útil
Col·laboració i cooperació
314 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
158 Mecanismes de seguiment i control
152 Mecanismes de seguiment i control
208 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
124 Responsabilitat envers el bé comú
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
246 Mecanismes de control del compliment
173 Dinàmic, modificable i revisable
239 Mecanismes de control del compliment
223 Formació, informació i difusió
235 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
328 Mecanismes de control del compliment
302 Col·legiat
202 Innovador
203 Innovador
Promoció de la innovació
245 Mecanismes de control del compliment
140 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir