Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

La persona, el primer valor
Fent el Codi més inclusiu
Aportacions de la Fundació Secretariado Gitano
3.1.2 Qualitat del tracte
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
Introducció perspectiva dades
Els valors des de l'infància
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Petards, sorolls, Sant Joan i coronavirus
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Proposta del document elaborat pel Comitè
Aportacions de La Unió Catalana d'Hospitals
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
Codi de valors i principis orientadors, no codi de conducta
Pujada del salari del 0.9 % als expresidents en mitg d'una pandemia mundial
Qui contribueix i qui no ?
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
101 Codi Ètic Comú
102 Codi Ètic Comú
Dinàmic, modificable i revisable
Contingut col·legiat
Responsabilitat envers el bé comú
Respecte i foment de l’entorn sociocultural
3.2.1 Lleialtat institucional, respecte al camp competencial i compromís democràtic
127 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Codi Ètic Comú
Actuació orientada des de la clau dels valors
Referent pels codis específics
Marc comú vàlid per a totes les administracions públiques i organitzacions que presten serveis públics
Promoció de la innovació
105 Punt de partida per un desenvolupament posterior
Codi de valors i principis orientadors, no codi de conducta
Punt de partida per un desenvolupament posterior
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
Codi marc
Col·laboració i cooperació
219 Enfoc cap al servei públic
144 Participació en la creació
146 Òrgan de seguiment
168 Formació, informació i difusió
310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
154 Mecanismes de seguiment i control
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
142 Col·laboració i cooperació
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
217 Inclusió d'un glossari
218 Definició de servei públic col·lectiva
158 Mecanismes de seguiment i control
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir