Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

Dinàmic, modificable i revisable
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
La persona, el primer valor
Punt de partida per un desenvolupament posterior
Codi Ètic Comú
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
Petards, sorolls, Sant Joan i coronavirus
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
Responsabilitat envers el bé comú
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
240 Mecanismes de control del compliment
324 Mecanismes de seguiment i avaluació
144 Participació en la creació
325 Mecanismes de control del compliment
Fent el Codi més inclusiu
154 Mecanismes de seguiment i control
Incloure al glossari
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
244 Mecanismes de control del compliment
3.1.2 Qualitat del tracte
Introducció perspectiva dades
239 Mecanismes de control del compliment
Responsabilitat envers el bé comú
246 Mecanismes de control del compliment
127 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
El Codi vol ser inspirador
Marc comú vàlid per a totes les administracions públiques i organitzacions que presten serveis públics
318 Formació, informació i difusió
158 Mecanismes de seguiment i control
Els valors des de l'infància
Proposta del document elaborat pel Comitè
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
231 Cultura ètica
223 Mecanismes de control del compliment
Promoció de la innovació
217 Inclusió d'un glossari
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
333 Dinàmic, modificable i revisable
308 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
170 Formació, informació i difusió
121 Contextualitzat
116 Sintètic
123 Debat sobre la imparcialitat
317 Adaptat i participat per a les diferents organitzacions prestadores de serveis públics
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
219 Enfoc cap al servei públic
218 Definició de servei públic col·lectiva
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
143 Participació en la creació
203 Innovador
302 Col·legiat
216 Formació contínua
226 Formació, informació i difusió
230 Formació, informació i difusió
237 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
Contingut col·legiat
178 Revisió col·legiada i participativa
242 Mecanismes de control del compliment
119 Codi marc
108 Útil
136 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
142 Col·laboració i cooperació
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
148 Obligatorietat o adhesió
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
147 Obligatorietat o adhesió
135 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
316 Col·laboració i cooperació
141 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
146 Òrgan de seguiment
212 Innovació
211 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
145 Òrgan de seguiment
322 Mecanismes de seguiment i avaluació
Qui contribueix i qui no ?
Codi marc
110 Útil
Col·laboració i cooperació
314 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
137 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
152 Mecanismes de seguiment i control
208 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
124 Responsabilitat envers el bé comú
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Text sintètic
173 Dinàmic, modificable i revisable
313 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
223 Formació, informació i difusió
235 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
328 Mecanismes de control del compliment
209 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
202 Innovador
166 Formació, informació i difusió
312 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
245 Mecanismes de control del compliment
228 Formació, informació i difusió
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir