Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
L'orientador del segle XXI
Diverses propostes
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Algunes propostes de millora
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Institut Narcís Monturiol
Orientació educativa
Orientació educativa
Consulta o desconsideració?
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Algunes propostes d'OE
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Crear figura educador/a social
Autonomia treball en xarxa
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Cribratges possibles nese
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
Consulta o desconsideració?
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
Dotació adequada a les característiques del centre.
L'orientador del segle XXI
L'orientador del segle XXI
Dades de prevalença
Funció de l'orientador
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Regulació i compliment de l'horari OE
Figura Orientació Educativa
Fira oficis i professions
Avaluacio Programacions Individuals
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Punt 1. Paràgraf 1.
Punt 1. Paràgraf 7.
Punt 2. Paràgraf 1.
Punt 1. Paràgraf 6.
Punt 2. Paràgraf 2.
Punt 2. Paràgraf 3.
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Punt 2. Paràgraf 4.
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir