Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Consulta o desconsideració?
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Propostes plantejades per part d'ACPO
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Figura psicòleg/a sanitari
L'orientador del segle XXI
Model informe per a orientadors/es de centre
Jornada completa d'OE
Punt 1. Paràgraf 1.
Orientació educativa i EAP
Regulació i compliment de l'horari OE
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Diverses propostes
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Orientació també professional
Algunes propostes d'OE
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Aspectes a millorar
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
Figura de l'orientador de centre
Orientació Acadèmica i Professional
Institut Narcís Monturiol
Consulta o desconsideració?
Figura Orientació Educativa
Consulta o desconsideració?
Regular ràtio nese
Fira oficis i professions
Punt 2. Paràgraf 2.
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Promoció alumnat i nou curriculum
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Sabers Orientació Educativa
L'orientador del segle XXI
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Funció de l'orientador
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
El rol del claustre en l’orientació
Punt 1. Paràgraf 7.
Situació d'emergència en els centres
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir