Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Punt 2. Paràgraf 3.
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Professionalització dels Orientadors dins dels centres de secundaria
Orientació a totes les etapes educatives
Promoció alumnat i nou curriculum
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
Consulta o desconsideració?
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Regulació i compliment de l'horari OE
Algunes propostes de millora
Figura de l'orientador de centre
L'orientador del segle XXI
L'orientador del segle XXI
Fira oficis i professions
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Punt 1. Paràgraf 7.
Punt 1. Paràgraf 1.
Dotació adequada a les característiques del centre.
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Algunes propostes d'OE
Punt 2. Paràgraf 4.
Figura psicòleg/a sanitari
Orientació Acadèmica i Professional
Situació d'emergència en els centres
Orientació també professional
Les meves aportacions (Veure més al document adjunt).
Autonomia treball en xarxa
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Institut Narcís Monturiol
L'orientador del segle XXI
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Funció de l'orientador
Promoció d’una major col·laboració entre els centres educatius i els agents de l’entorn.
Espais de temps de coordinació amb els/les orientadors/es
Punt 2. Paràgraf 2.
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
Regular ràtio nese
Punt 1. Paràgraf 6.
Punt 2. Paràgraf 1.
Consulta o desconsideració?
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
Orientació educativa? El nom fa la cosa
Afegir figura "psicòleg/a educatiu"
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Orientació educativa
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Orientació educativa i EAP
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Avaluacio Programacions Individuals
Model informe per a orientadors/es de centre
Figura Orientació Educativa
Orientació educativa
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Regular personal siei
Clarificació rols i universalitat dels recursos.
Dades de prevalença
Crear figura educador/a social
Consulta o desconsideració?
Cribratges possibles nese
Diverses propostes
Sabers Orientació Educativa
El rol del claustre en l’orientació
Aspectes a millorar
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Coordinador/a Pedagògic/a
Consulta o desconsideració?
Consell orientador de 4t d'ESO
Impartir classes
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
Propostes plantejades per part d'ACPO
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Jornada completa d'OE
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Mesures d'atenció a la diversitat
Mateixa especialitat diferents funcions
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir