Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Regulació i compliment de l'horari OE
Funció de l'orientador
Impartir classes
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
Propostes plantejades per part d'ACPO
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Figura Orientació Educativa
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Afegir figura "psicòleg/a educatiu"
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Coordinador/a Pedagògic/a
Mateixa especialitat diferents funcions
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
Crear figura educador/a social
Cribratges possibles nese
Avaluacio Programacions Individuals
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Regular personal siei
Figura psicòleg/a sanitari
Diverses propostes
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Autonomia treball en xarxa
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
L'orientador del segle XXI
Dades de prevalença
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Punt 2. Paràgraf 1.
Punt 2. Paràgraf 2.
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
Promoció alumnat i nou curriculum
Consell orientador de 4t d'ESO
Orientació educativa? El nom fa la cosa
Regular ràtio nese
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Consulta o desconsideració?
El rol del claustre en l’orientació
Orientació educativa i EAP
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Les meves aportacions (Veure més al document adjunt).
Orientació també professional
Punt 2. Paràgraf 3.
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Punt 2. Paràgraf 4.
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Orientació educativa
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Consulta o desconsideració?
Orientació educativa
Institut Narcís Monturiol
Orientació a totes les etapes educatives
Clarificació rols i universalitat dels recursos.
Orientació Acadèmica i Professional
Sabers Orientació Educativa
Aspectes a millorar
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
Model informe per a orientadors/es de centre
Algunes propostes de millora
Mesures d'atenció a la diversitat
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Espais de temps de coordinació amb els/les orientadors/es
L'orientador del segle XXI
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Professionalització dels Orientadors dins dels centres de secundaria
Figura de l'orientador de centre
Situació d'emergència en els centres
Consulta o desconsideració?
Promoció d’una major col·laboració entre els centres educatius i els agents de l’entorn.
L'orientador del segle XXI
Dotació adequada a les característiques del centre.
Jornada completa d'OE
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Fira oficis i professions
Algunes propostes d'OE
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Consulta o desconsideració?
Punt 1. Paràgraf 1.
Punt 1. Paràgraf 7.
Consulta o desconsideració?
Punt 1. Paràgraf 6.
Consulta o desconsideració?
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir