Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Regulació i compliment de l'horari OE
Funció de l'orientador
Figura Orientació Educativa
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
Impartir classes
Propostes plantejades per part d'ACPO
L'orientador del segle XXI
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Coordinador/a Pedagògic/a
Afegir figura "psicòleg/a educatiu"
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Mateixa especialitat diferents funcions
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Avaluacio Programacions Individuals
Dotació adequada a les característiques del centre.
Regular personal siei
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
L'orientador del segle XXI
Figura psicòleg/a sanitari
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Cribratges possibles nese
Punt 2. Paràgraf 2.
Crear figura educador/a social
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
Consulta o desconsideració?
Regular ràtio nese
Orientació educativa? El nom fa la cosa
Model informe per a orientadors/es de centre
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Autonomia treball en xarxa
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
Promoció d’una major col·laboració entre els centres educatius i els agents de l’entorn.
Dades de prevalença
Orientació a totes les etapes educatives
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
El rol del claustre en l’orientació
Orientació també professional
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
Consulta o desconsideració?
Promoció alumnat i nou curriculum
Orientació educativa i EAP
Jornada completa d'OE
Les meves aportacions (Veure més al document adjunt).
Fira oficis i professions
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Professionalització dels Orientadors dins dels centres de secundaria
Punt 1. Paràgraf 1.
Punt 1. Paràgraf 7.
Punt 2. Paràgraf 1.
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Diverses propostes
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Orientació educativa
Consell orientador de 4t d'ESO
L'orientador del segle XXI
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Algunes propostes de millora
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Institut Narcís Monturiol
Orientació educativa
Consulta o desconsideració?
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Algunes propostes d'OE
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Consulta o desconsideració?
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
Punt 1. Paràgraf 6.
Punt 2. Paràgraf 3.
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Punt 2. Paràgraf 4.
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Aspectes a millorar
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
Mesures d'atenció a la diversitat
Situació d'emergència en els centres
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Clarificació rols i universalitat dels recursos.
Sabers Orientació Educativa
Orientació Acadèmica i Professional
Espais de temps de coordinació amb els/les orientadors/es
Figura de l'orientador de centre
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir