Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Regulació i compliment de l'horari OE
Funció de l'orientador
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
Impartir classes
Figura Orientació Educativa
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Propostes plantejades per part d'ACPO
Crear figura educador/a social
Mateixa especialitat diferents funcions
Coordinador/a Pedagògic/a
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Afegir figura "psicòleg/a educatiu"
Regular personal siei
Avaluacio Programacions Individuals
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Cribratges possibles nese
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Figura psicòleg/a sanitari
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
Dades de prevalença
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
L'orientador del segle XXI
Diverses propostes
Consulta o desconsideració?
Les meves aportacions (Veure més al document adjunt).
Punt 2. Paràgraf 1.
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Punt 2. Paràgraf 2.
Orientació també professional
El rol del claustre en l’orientació
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Orientació educativa? El nom fa la cosa
Consell orientador de 4t d'ESO
Autonomia treball en xarxa
Orientació educativa i EAP
Promoció alumnat i nou curriculum
Regular ràtio nese
Consulta o desconsideració?
Clarificació rols i universalitat dels recursos.
Sabers Orientació Educativa
Jornada completa d'OE
Orientació Acadèmica i Professional
Espais de temps de coordinació amb els/les orientadors/es
Figura de l'orientador de centre
Punt 2. Paràgraf 4.
L'orientador del segle XXI
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Algunes propostes de millora
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Institut Narcís Monturiol
Orientació educativa
Orientació educativa
Consulta o desconsideració?
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Algunes propostes d'OE
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
Consulta o desconsideració?
Dotació adequada a les característiques del centre.
L'orientador del segle XXI
Fira oficis i professions
Punt 1. Paràgraf 1.
Punt 1. Paràgraf 7.
Punt 1. Paràgraf 6.
Punt 2. Paràgraf 3.
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Orientació a totes les etapes educatives
Aspectes a millorar
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
Model informe per a orientadors/es de centre
Mesures d'atenció a la diversitat
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Professionalització dels Orientadors dins dels centres de secundaria
Situació d'emergència en els centres
Promoció d’una major col·laboració entre els centres educatius i els agents de l’entorn.
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir