Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Punt 1. Paràgraf 1.
Coordinador/a Pedagògic/a
Consell orientador de 4t d'ESO
Consulta o desconsideració?
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
Algunes propostes d'OE
Consulta o desconsideració?
Orientació educativa
Figura de l'orientador de centre
Avaluacio Programacions Individuals
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Orientació a totes les etapes educatives
Regular ràtio nese
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Punt 1. Paràgraf 7.
Autonomia treball en xarxa
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Diverses propostes
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Consulta o desconsideració?
Orientació educativa i EAP
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Funció de l'orientador
L'orientador del segle XXI
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Fira oficis i professions
Jornada completa d'OE
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
Institut Narcís Monturiol
Cribratges possibles nese
Algunes propostes de millora
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Punt 2. Paràgraf 1.
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Consulta o desconsideració?
Mesures d'atenció a la diversitat
Consulta o desconsideració?
Model informe per a orientadors/es de centre
Orientació educativa
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Sabers Orientació Educativa
Figura Orientació Educativa
Crear figura educador/a social
Orientació educativa? El nom fa la cosa
Orientació també professional
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
Aspectes a millorar
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Professionalització dels Orientadors dins dels centres de secundaria
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
Consulta o desconsideració?
Propostes plantejades per part d'ACPO
Situació d'emergència en els centres
Afegir figura "psicòleg/a educatiu"
Dades de prevalença
Impartir classes
Dotació adequada a les característiques del centre.
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
Clarificació rols i universalitat dels recursos.
Les meves aportacions (Veure més al document adjunt).
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
El rol del claustre en l’orientació
L'orientador del segle XXI
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
Mateixa especialitat diferents funcions
Punt 2. Paràgraf 3.
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Punt 2. Paràgraf 2.
Regulació i compliment de l'horari OE
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
L'orientador del segle XXI
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Promoció d’una major col·laboració entre els centres educatius i els agents de l’entorn.
Figura psicòleg/a sanitari
Regular personal siei
Promoció alumnat i nou curriculum
Punt 1. Paràgraf 6.
Espais de temps de coordinació amb els/les orientadors/es
Punt 2. Paràgraf 4.
Orientació Acadèmica i Professional
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir