Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Figura de l'orientador de centre
Les meves aportacions (Veure més al document adjunt).
Algunes propostes d'OE
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
Espais de temps de coordinació amb els/les orientadors/es
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
Mesures d'atenció a la diversitat
Jornada completa d'OE
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Propostes plantejades per part d'ACPO
Orientació Acadèmica i Professional
Orientació educativa i EAP
Sabers Orientació Educativa
El rol del claustre en l’orientació
Clarificació rols i universalitat dels recursos.
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Consulta o desconsideració?
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
Promoció d’una major col·laboració entre els centres educatius i els agents de l’entorn.
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Situació d'emergència en els centres
Orientació educativa
Orientació educativa
Institut Narcís Monturiol
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Professionalització dels Orientadors dins dels centres de secundaria
L'orientador del segle XXI
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Orientació també professional
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
Cribratges possibles nese
Autonomia treball en xarxa
Dades de prevalença
Figura psicòleg/a sanitari
Regular personal siei
Regular ràtio nese
Impartir classes
Crear figura educador/a social
Afegir figura "psicòleg/a educatiu"
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
Algunes propostes de millora
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Model informe per a orientadors/es de centre
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
Aspectes a millorar
Orientació educativa? El nom fa la cosa
Consell orientador de 4t d'ESO
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Promoció alumnat i nou curriculum
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Orientació a totes les etapes educatives
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Coordinador/a Pedagògic/a
Mateixa especialitat diferents funcions
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Punt 2. Paràgraf 4.
Punt 2. Paràgraf 3.
Punt 2. Paràgraf 2.
Punt 2. Paràgraf 1.
Punt 1. Paràgraf 7.
Punt 1. Paràgraf 6.
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Punt 1. Paràgraf 1.
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Diverses propostes
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
Avaluacio Programacions Individuals
L'orientador del segle XXI
L'orientador del segle XXI
Dotació adequada a les característiques del centre.
Fira oficis i professions
Figura Orientació Educativa
Regulació i compliment de l'horari OE
Funció de l'orientador
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir